KING DATA
Добре дошли в KINGDATA форум за да ползвате всички услуги трябва да си направите нова регистрация Извиняваме се за създаденото не удобство, но се надяваме, че е за доброто на всички наши потребители!



Join the forum, it's quick and easy

KING DATA
Добре дошли в KINGDATA форум за да ползвате всички услуги трябва да си направите нова регистрация Извиняваме се за създаденото не удобство, но се надяваме, че е за доброто на всички наши потребители!

KING DATA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Спирачна система с хидравличен предавателен механизъм и дискови спирачни механизми

Go down

Спирачна система с хидравличен предавателен механизъм и дискови спирачни механизми Empty Спирачна система с хидравличен предавателен механизъм и дискови спирачни механизми

Писане by Admin Пон Апр 18, 2011 1:01 pm

Спирачна система с хидравличен предавателен механизъм и дискови спирачни механизми DSC04048
.1Обяснява предназначението на спирачна система с пневматичен предавателен механизъм

спирачна
система с пневматичен предавателен механизъм освен че облекчава
работата на водача лесно се усъществява спирането на прикаченото ремарке
а сгъстеният въздух може да се използва за помпене на гумите за
задеистване на стъклочистачките и други помпщни работи

1.2.Описва видовете спирачни системи с пневматичен предавателен механизъм

Спирачните
уредби обикновенно се класифицират по два признака – по конструкция на
спирачните механизми и по типа на спирачното задвижване. По първия
признак те са барабанни с вътрешни челюсти дискови и лентови.По втория
признак се делят на уредби с
механично,хидравлично,пневматично,екектрическо и комбинирано задвижване.

1.3.Описва видовете колесни спирачни механизми

-барабаните с вътрешни челюсти дискови и лентови

1.4.Описва изискванията към спирачната система с пневматичен предавателен механизъм

Висока
ефективност при различни пътни условия устоичивост минимална сила на
задеисване, да е безотказна и удобна за деисвие да е с добро
топлоотвеждане и безшумна работа

2.Устроиство

2.1.описва устроиството на спирачна система с пневматичен предавателен механизъм

Компресор,резервоар за въздух,спирачни камери,спирачен кран

2.2.Описва устроисвото на :

-копмпресор-Блока
на цилиндрите ,глава и картер затворен е преден заден и долен
клапан,съчмени лагери,мотовилка и бутални болтове (плаващ тип)
алуминиеви бутала, уплътнена ремъчна шаиба, пластинчати клапани,
плужери, кобилици,пружини

-спирачен кран-Пружина, мембрана, легло,два клапана, стебло педал

-спирачна
камера-Капак, тяло на камерата, щанга, вилка, червячно колело, вална
разтваряща тръбичка тяло на регулиращото строиство фиксатор опорен диск
на мембраната

3.Деисвие

3.1.Обяснява устроиството на спирачна система с пневматичен предавателен механизъм

Спирачната
сила се предва от предварително сгъстен въздух. От водача се изискава
само да натиска минимална сила спирачният педал, в резултат на което се
отварят въздушни пропускателни клапани и се преудолява съпротивлението
на специални пружини

3.2.Обяснява деиствието на :

-компресор-тои
работи непрекъснато но колкото налягането в уредбата се увеличава
повече от предвиденото специално устроиство изключва подаването на
въздух към резервоарите докато налягането се нормализира.Устроиството се
задеиства от регулатор на налягането

-спирачен кран-при
задистване на педала долното рамо на лоста, леглото и мембраната се
угъва и клапана се затваря а друг се отваря влиза сгъстен въздух от
резервоара покраи преградата се отваря към спирачните камери и
спирачките се задеистват

-спирачна камера-при задеиствана на
педала над мембраната постъпва въздух под налягане които я натиска
надясно. В същтото време щанга чрез тяло завърта вала и гърбицата.
Челюстите на спирачкат се затварят и възпрепятстват движението на
спирачния барабан

4.Диагностика ТО и ремонт :

4.1.Обяснява диагностиката на спирачна система с пневматичен предавателен механизъм

Компресора
не подава въздух а налягането е недостатачно компр. може да спука,
филтърът изпуска въздух при ниско налягане, резервоарите при отвиване на
пробките с контензираната H2O изтича и масло. В регулатора на
налягането може да се чува свистене или налягането бързо да пада. При
допиране с ръка главния спирателен кран може да е горещ. Може да се чува
шум на изтичащ въздух при натискане на спирачният педал

4.2.Описва операциите на техническото обслужване спирачна система с пневматичен предавателен механизъм

Проверяват
се буталните уплътнителни пръстени на компресора клапата на клапаните
уплътнителят между цилиндара и главата гаиките на клапаните износването
на буталният болт буталните пръстени пружините на клапаните основните и
мотовилковите лагери проверява се постоянното изпускане на въздух в
атмосферата от необходимото налягане от регулатора на налягането
проверява се клапана на главния спирачен кран уплътнението на колесните
спирачни цилиндри клапана на спирачния кран на ремаркето

4.3.Обяснява ремонта спирачна система с пневматичен предавателен механизъм

Износени
бутални пръстени дефори. клапа повреден уплътнител се подменят.Гаиките
се притягат на кръст и равномерно тръбопровода се снема почиства и
притяга добре. При чукане на компресора цилиндрите се шлифоват
доремонтен размер и втулката се подменя. При продължителна работа
лагерите на мотовилката и пружините на клапаните се подменят
филтъротаителя се разглобява промива се филтриращият елемент клапана се
регулира повредените части се сменят. Регулатора на налягането се
разглобява почиства се клапаните регулира се налягането и износените
части се заменят. При омекнала пружина на главния спирачен кран се
подменя отворите се почистват.Уплътнението на колесния спирачен цилиндър
се сменя каккто и спирачния кран на ремаркето.
Admin
Admin
Admin
Admin

Брой мнения : 48
Points : 143
Join date : 18.04.2011
Age : 31
Местожителство : Силистра

https://kingdata.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите